niedziela, 22 lipca 2012

narodziny


Opiszę swój pierwszy dzień życia, czyli 07.07.2010. Pewnie będzie trochę smutno. Postaram się opisać to w kilku zdaniach, słowami mamy.
Urodziłem się jako drugi bliźniak o 12:43 dwie minuty po bracie. Waga 1610, 50 wzrost, apgar 6pt. Mama mówi, że miałem sine nóżki jak się urodziłem ale zapłakałem czym ją uspokoiłem, że wszystko będzie dobrze. Mama dała mi buziaka i mnie zabrali. W ciągu kilku minut traciłem oddech. W szpitalu zabrakło respiratorów do ratowania mnie! Dlatego kilka minut zajęło wszystkim w białych fartuchach ratowanie mnie... €“ i jak się okazało te kilka minut zmieniło moje życie...
Mama została w szpitalu a mnie i brata przewieziono na sygnale dwiema karetkami do szpitala dla dzieci na intensywną terapię i od razu podłączono  pod tysiące kabelków i różne monitory. 
Mam pierwsze zdjęcie z tego dnia.€“  Mama została w szpitalu, a tatuś przyjechał za karetkami i zrobił 2 zdjęcia, bo i na więcej siły nie miał..
I tak zaczął się mój pierwsze dzień życia i pierwszy dzień walki


łzy ciągle płyną...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz