piątek, 16 stycznia 2015

Karnawał trwa!

Każdy jakiś bal ma, więc czemu nie ja?!
Tym bardziej dziś, kiedy mam imieniny...

Tak, tak! Taka fajna impreza, dlatego zamówiłem siebie z tej okazji karuzelę :) Pyszna zabawa!

A wiecie, że zwykła domówka też może być dla kogoś pomocna?

Fajna Ciocia zrobiła babską imprezę, postawiła kapelusz i.. wcale nie zamówiła przystojnego hydraulika dla zabawy, bo uznała, ze ja jestem przystojniejszy. Pieniądze z kapelusza popłynęły na moje konto wywołując uśmiech na buzi mamusi, tatusia  i wszystkich Pań do kapelusza wrzucających.
 Dziękujemy, Thank you, Danke schon, Balszoje spasiba...
Jesteście fajne Kobitki :)

I z nowym rokiem przy tak świątecznej okazji uśmiechamy się skromnie o 1%, byśmy mogli Słodziakowe potrzeby zaspokajać..
codzienną rehabilitację, niezbędne sprzęty.. a że Słodziak coraz większy to w domku będzie potzreba montażu dźwiga.
Musimy uzbierać na kolejną Słodziakową "zachciankę" :) niestety bardzo kosztowną.

Bo narazie jak to starszy braciszek mówi- Marcelek jest malutki bo nie umie chodzić ani sam jeść.

 WSZYSTKIE DANE SĄ TU (klik)

Dziękujemy z całego serca, za to że z nami jesteście.
Marcelek, Oluś, Mama, Tata, Ciotka i reszta rodzinki..

18 komentarzy:

  1. Ojej jaka super zabawa!!! :)

    Ciocia babka pierwsza klasa!:)

    Usmiech piekny,myślę,ze sporo osób tym skradłeś.)....mnie masz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej..Ciocia od imprezy jeszcze nie jest babką :) ale pierwsza klasa jest na pewno!

      Usuń
    2. no wiadomo! :))
      buziaczki:**

      Usuń
  2. chlip chlip
    siem wzruszyłam luckom dobrociom

    sto lat Marcelku!
    ja żadnego procenta nie mam wienc ten tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam i nie zawaham się go użyć,wienc ten tego...;)

      Usuń
    2. Ale Ciocia ma zaczarowany kapelusz :)
      CMOK :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    :*
    o 1% pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:***
    A zabawa niech trwa! Chociaż późno już trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno :)

      Usuń
    2. my z poślizgiem, ale zawsze;***
      Słodziaku! Niech z każdą chwilą będzie lżej♥
      procent wiadomo!

      Usuń
  6. Piękny uśmiech! Dla takiego uśmiechu warto...

    OdpowiedzUsuń