niedziela, 14 kwietnia 2013

kombinezon THERATOGS

Świat składa się z wielu części, z wielu rodzajów.
Całość tworzy homeostazę.
Ponoć..

W tym konsumpcyjnym świecie jest wielu dobrych ludzi, Jesteście Wy, są też oni.
Rodzice innych chorych dzieci. Nie patrzą przez pryzmat pieniądza, mimo że sami są w potrzebie. Tyle tytułem wstępu- teraz do rzeczy!

Mama Frania przekazała nam informację, ze inna Mama, ma do oddania zupełnie ZA DARMO bardzo drogi specjalistyczny kombinezon THERATOGS
.
Ucieszyliśmy się, bo kiedyś oglądaliśmy jego rewelacyjne działanie.
Marcelek jest mocnym przystojniakiem i do tego dużym chłopakiem, Dla niego kombinezon jest niestety za mały, więc proszę przekażcie tą informację, bo może jakieś  inne dziecko będzie mogło skorzystać z tego dobra.

Dziś trzymałam Marcelka pod paszki i dawałam mu w główkę całusa. Oluś to zobaczył, podbiegł , zaczął podnosić opadniętą główkę brata i wszelkim sposobem też chciał złożyć pocałunek.
Dać braterskiego buziaka.

...a potem złapać za rękę i pobiec wspólnie razem poskakać...
ech..

2 komentarze:

  1. Czyli Marcelkowi przydałby się taki kombinezon?
    Czy myśleliście o zbiórce pieniędzy przez siepomaga?


    Mam nadzieję, że kiedyś chłopcy razem pójdą..ręka w rękę..

    OdpowiedzUsuń
  2. wzrusza mnie ta braterska milosc...

    OdpowiedzUsuń